Dag 7

Fackta om mig själv :)

  • Jag är inte så rädd av mig... Jag typ klarar av att sova ensam i en liten stuga i skogen och så är ja inte så rädd när de e mörkt ute och de e massor alkisar men de borde ja ju vara... xD (de e nåt fel på mig)
  • Jag älskar hård rock musik.
  • På sistone har ja typ blivit beroende av söt saker köper typ en choklad, cola elr klubba varje dag :3
  • Jag har svår att bli kär elr va man ska säga. Medans andra kompisar går o blir kära i nån ny varje vecka :s
  • Ibland har jag jävligt deppiga dagar och de känns nästan som att man ska ta själmord elr göra nått dummt för att man redan e så depp och inge spelar någon roll :(
  • Min mamma är från singapore och min pappa från sverige.
  • Jag har bott utomlans mkt pga min pappas jobb.
  • Sen ja gick i 4:an har jag försökt att vara modigare och för ett tag sedan märkte jag att ja e lite förmodig ibland.
  • Jag spelar gitarr o piano fast e inte så duktig på nån av dom.
  • Jag skriver egna låtar ibland.
  • Jag är trög och kommer inte på nå mer.

Herrå


Kommentarer :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Själv heter ja Frida :)
Do you dare? :O

Only 4 me ;)(E-postadress)

Vill gärna ha din Bloggadress =)

Kommentera här ↓

Trackback
RSS 2.0