"Du e inte normal"

Nej, men vem f*****n vill va normal?! Inte jag ialla fall... Seriöst så hatar jag folk som tkr att man ska se ut precis som alla andra. De e j*vligt irriterande! Man borde få klä sig precis hur man vill och vara sig själv! Tyvärr har jag en familj som tycker att jag inte klär mig normalt... Men som sagt vem f*n vill vara normal? De e så j*vla tråkigt dessutom!

Aja va som sagt i stan idag me claudia vi hade de kul :) men min mobil slutade funka så fotade ingenting :( förlåt.

Aja tråkigt inlägg kanske men de e min blogg so f*ck off om ni tycker ja e tråkig.

Herrå! :)

 
(läste igenom mitt inlägg nu och märker att jag har lite dåligt ordföråd) xD



Kommentarer :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Själv heter ja Frida :)
Do you dare? :O

Only 4 me ;)(E-postadress)

Vill gärna ha din Bloggadress =)

Kommentera här ↓

Trackback
RSS 2.0